Regelquiz september 2019 II: Bolden flytter sig!

Så er det tid til endnu en regelquiz: “Regelquiz september 2019 II”!

Denne gang handler det om bolden, der flytter sig!

Svar i kommentar-blokken nederst på siden.

Spørgsmål.

Er der nogen straf, hvis bolden uforvarende flytter sig, fordi du rammer den i et prøvesving…

  1. … på fairway?
  2. … i et strafområde?
  3. … på green?

Tip: Se denne video fra Oswald’s Regelskole.

__________________

Svar senest 12. oktober 2019 kl. 12.00!

Blandt de (om nogen!), der gætter rigtigt på alle tre spørgsmål, trækkes lod om et eksemplar af Førstehjælpsbogen.

God gætte-lyst 🙂

/Brian

17 kommentarer
  1. Jytte Bengtson siger

    På fairway og i strafområde, får man 1 strafslag for at flytte bolden i et prøvesving. Bolden skal genplaceres.
    På green er der ingen straf for uforvarende at komme til at flytte bolden, men bolden skal genplaceres

  2. Henning Sand siger

    1. Ja
    2. Ja
    3. Nej

    1. Henning Raymond Jensen siger

      1. Ja
      2. Ja
      3. Nej

  3. vivi andersen siger

    1. Ja
    2. Ja
    3. Nej

  4. Preben Skellgaard siger

    1 strafslag for at genplacere bolden på fairway og i strafområde. På green genplaceres bolden uden straf.

  5. Kirsten Petersen siger

    Ja
    Ja
    Nej

  6. Aase Møller-Hansen siger

    Ja, ja, nej

    1. Erik Østergaard siger

      ja ja Nej

  7. Erik Østergaard siger

    ja ja Nej

  8. Jens Størner siger

    1 strafslag på fairway og rough, men ingen straf på green.

    1. Per Bjørk siger

      Ja
      Ja
      Nej

  9. Jens-Erik Heje siger

    1: ja
    2: ja
    3: nej

  10. Peter Brevadt siger

    1: ja
    2: ja
    3: nej

  11. Frede Nedergaard siger

    Ja
    Ja
    Nej

  12. Karsten L siger

    1. = ja
    2. = Ja
    3. = nej

  13. Niels Erichsen siger

    1. = ja
    2. = ja
    3. = Nej

  14. Ellen-margrethe Larsen siger

    1. Ja
    2. Ja
    3. Nej

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.