Drive: Minus én meter langt!

Hej alle!

Jeg synes lige, at I skulle se denne video af en spiller, som ikke er alt for heldig:

Som det fremgår, så ender bolden bag ved der, hvor han tee’ede den op…. så slaget tæller ikke særligt godt i statistikken for driving-længde…!

Heldigvis giver de nye 2019-regler (Regel 6.2) ham mulighed for at tee’e bolden op igen uden straf, således at han kan tee’en den op og slå sit andet slag (selve slaget talte således).

Forhåbentlig bliver det andet slag lidt bedre :-).

/Brian

1 kommentar
  1. Anna Baltzer siger

    Jeg må lære at holde overkroppen i ro når jeg slår til bolden, ellers rammer jeg ikke bolden

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.