Hej alle.
Diskussionen om at bruge en anden bold som “bagstopper” er blusset op igen efter McIlroys “episode” nedenfor for nyligt.
Se videoen her:
@Sunshine_Tour @EuropeanTour surely this ball should have been marked? This is clearly against the rules of Golf, rule 22-1. This happens all the time on tour, and no one ever gets penalized for it. #unacceptable pic.twitter.com/y7uktCb7xW
— Oliver Bekker (@olliebekkergolf) January 28, 2018
Nogle synes således, at spillerne (her McIlroy) udnytter, at der ligger en anden bold, som så kan stoppe deres bold ved flaget – hvormed de får en urimelig fordel.
Jeg har tidligere skrevet en blog om emnet, som du kan se på dette link.
Skriv gerne nedenfor, hvad du synes!
/Brian