Scott McCarron får et straffeslag for at tabe kølle på bold – og smadrer så køllen!

Hej alle.

Endnu en lille regelepisode, denne gang på Champions Tour.

Scott McCarron fik et frit drop, men efter droppet tabte han sin kølle ned på bolden, så den flyttede sig!

Se videoen nedenfor:

 

Ups, ikke så godt – det kostede ét straffeslag efter Regel 18-2, og bolden skulle genplaceres.

I øvrigt ikke særlig god afslutning på episoden, at McCarron smadrer sin kølle ned i jorden. Forhåbentlig får han en bøde for det og udsender en beklagelse – det hører ingen steder hjemme.

/Brian

1 kommentar
  1. Jørn Kelland siger

    Næsten synd, at han ikke ødelagde køllen, så den kunne komme ud af spil.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.