Quiz 17a om golfreglerne (svær): Spille bold fra vandhazard!

Hej alle!

Så er det igen tid til en svær regelquiz!

Se billedet nedenfor.

Spørgsmål:
Du har slået fra teestedet og ud i noget græs lige inden for en vandhazard (billedet). Du slår den derfra, men høvler den direkte ud i vandet! Må du nu gå tilbage til teestedet med ét straffeslag og spille en ny (slag 4)?

Tip: Hvis du ikke kan svare, så læs denne artikel om Regel 26-2.

Skriv dit svar nedenfor i kommentarfeltet.

/Brian

—o0o—

FLERE QUIZZER.

Prøv kræfter med nogle flere quizzer, ved at trykke på links’ene nedenfor!

1) Lette:

2) Svære:

7 kommentarer
  1. Allan Juhl siger

    Ja, selv om man har slået et slag i hazarden, må man gerne gå frem efter regel 26 efterfølgende.

  2. Finn C.O. siger

    Igen enig med Allan

  3. Henning Sand siger

    Ja, det må man godt

  4. Karen Marie siger

    Ja

  5. Karin siger

    Ja, helt enig med ovenstående

  6. Ole siger

    Ja

  7. Per siger

    Ja

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.